Priser
Marketing Pakker
-
Kr.
13,999
Månedlig Fastprisaftale
-
Standard
-
- 1 Måneds plan
- 2 Sociale Medieplatforme
- Organisk vækst strategi
- Annoncekampagner
- Målgruppeanalyse
- Konkurrentanalyse
- Kreativt Design
- Analytisk Rapport
-
Kr.
27,999
Månedlig Fastprisaftale
-
Premium
-
- 3 måneders plan
- 3 Sociale Medieplatforme
- Google AdWords
- Søgeordanalyse
- Organisk Vækst Strategi
- Annoncekampagner
- Målgruppeanalyse
- Konkurrentanalyse
- Kreativt Design
- Annonce Optimering
- Analytisk Rapport
-
Kr.
41,999
Månedlig Fastprisaftale
-
Ultimate
-
- 5 måneders plan
- 4 Sociale Medieplatforme
- Fuld Digital Marketing Vækststrategi
- Email Marketing
- Content Marketing Strategi
- SEO Optimering
- Analytisk Rapport
Web Pakker
- Kr. 12,999
-
Standard
-
- Landingsside
- Opsætning Af Domænenavn
- Responsivt Design
- Farvepalet
- Mobilvenlig
- Opsætning Af 2 Plugins
- Google My Business
- SEO Optimeret
- Sikret website
- Ugentlig support
- Upload af indhold
- Kr. 26,999
-
Premium
-
- 5-6 Sider
- Opsætning Af Domænenavn
- 1 Års Gratis Hosting
- Gratis SSL-Certifikat
- 5 email-konti
- Responsivt Design
- Farvepalet
- Mobilvenlig
- Opsætning Af 3-5 Plugins
- SEO Optimeret
- Google My Business
- Google Analytics
- Trafikrapport
- Sikret Website
- Flersproget Site
- Ugentlig Support
- Upload Af Indhold
- Kr. 41,999
-
Ultimate
-
- 7-10 Sider
- E-handelsfunktionalitet
- 5 Produktssider
- Betalingsgateway
- UI- og UX-design
- Opsætning Af Domænenavn
- 1 Års Gratis Hosting
- Gratis SSL-Certifikat
- Ubegrænsede E-mailkonti
- Responsivt Design
- Farvepalet
- Mobilvenlig
- SEO Optimeret
- Google My Business
- Google Analytics
- Analytisk Rapport
- Sikret Website
- Flersproget Site
- Ugentlig Support
- Upload Af Indhold
Hvilke faktorer skal du tage i betragtning som virksomhedsejer, når du skal vælge den optimale pakke til din virksomhed?
Lad os starte med at sige, at uanset om du leder efter en ny hjemmeside eller kraftfulde markedsføring løsninger, har hver branche sine egne regler og taktikker for at trives, afhængigt af faktorer som om din virksomhed fokuserer på B2C eller B2B, hvad din virksomhed tilbyder, hvem dine kunder er, og hvor de er. Vi har forsøgt at gøre det simpelt for dig, og derfor har vi oprettet tre forskellige typer af pakker. Den første pakke(standard) vil opfylde dine krav, hvis du er en startup, en lille virksomhedsejer eller en virksomhed, der lige er begyndt at operere online. Den anden pakke(premium) er designet til mellemstore virksomheder eller virksomheder med en eksisterende online tilstedeværelse, der ønsker at øge deres online investeringsafkast. Den tredje pakke(ulitmative) er designet til store virksomheder med både online og offline ruter med det formål at opretholde virksomhedens succes og finde endnu mere kreative måder at tiltrække og fastholde kunder/klienter på.
Hvad nu hvis du har brug for en tilpasset plan til din virksomhed, fordi de tilgængelige pakker ikke opfylder alle dine behov?
Du kan altid få en tilpasset plan, der inkluderer alt, hvad din virksomhed har brug for, men det betyder ikke, at de pakker, vi tilbyder, ikke er tilpasset dine behov, da vores eksperter vil opnå viden om din virksomhed, dine konkurrenter på markedet, dine produkter/tjenester, din besked og hvordan du interagerer med potentielle kunder og klienter, før vi går videre med nogle af planerne. Og det er for at vi kan lancere en effektiv plan, der passer til din virksomheds behov. Men den eneste grund til, at du ikke ville vælge en af pakkerne, er, hvis du har brug for en service, der ikke er inkluderet i pakkerne, eller hvis du ønsker at anmode om en ekstra service. Begge scenarier er okay, fordi vi ikke vil have, at du betaler for en service, du ikke har brug for.
Hvad nu hvis vi ikke lever op til dine forventninger? (30 dages Money-back garanti)
Før du betaler noget og underskriver kontrakten med os, vil vi have en eller flere møder enten personligt eller online, hvor vi går igennem dine virksomhedsbehov og alt, hvad vi har at tilbyde for at sikre, at der ikke opstår misforståelser eller problemer undervejs. Men fordi vores kunders tilfredshed er vores højeste prioritet, har vi en politik om 30 dages Money-back garanti for vores premium- og ultimative pakker. Det betyder, at hvis du er utilfreds med den service, vi tilbyder, eller hvis vi ikke var i stand til at imødekomme dine virksomhedsbehov, vil du få alle dine penge tilbage. Alt, hvad du skal gøre, er at sende en e-mail til os på info@digitalgate.com, inden for de første 30 dage af partnerskabets underskrivelse og angive årsagen til den utilfredshed. Hvis årsagerne er gyldige, og vi ikke har holdt vores aftale, vil der blive foretaget en refusion.
Hvad vil der ske efter perioden for den købte pakke er færdig?
Vores mål er at opretholde et langsigtet forhold til vores kunder for at opnå de bedste resultater, derfor vil vi tilbyde en ny kontrakt for at fortsætte med at vokse din virksomhed endnu mere. Det er dog helt op til dig, hvis du beslutter at stoppe med at arbejde med os af en hvilken som helst årsag. I det tilfælde vil vi sørge for, at du modtager alle relevante data, du har brug for om dine onlinekanaler eller hjemmeside, så du kan fortsætte let på egen hånd eller med hjælp fra et andet marketing bureau uden at støde på problemer. For at sikre, at din hjemmeside fungerer perfekt og uden problemer, tilbyder vi hjemmeside vedligeholdelse til en månedlig betaling udover den 1-årige gratis hosting-service inkluderet i premium- og ultimative pakker, som vil forblive aktiv, selvom du beslutter at afslutte vores partnerskab.